Thursday, January 20, 2011

Apa pendapat korang??

salam...

Aku tengah mentry template baru nih...ok ke...??

Sebab nak tukar.,,,,,,,..template yang sebelum ni aku suker...tapi...berat ar....dekat template dier saja penuh ngan gambar...aku dah buang 2-3, tapi...still berat...


Bila dah tukar template...banyak lak nak diubah....tu yang maleh tu..

Ish...tapi...yang tak berapa suker ttg template baru ni.....dier dah siap jump break kan....macam tak besh jer...orang kena klik kat tajuk / Links to this post kat bawah tu baru leh baca the rest of the story....kalau aku ni blogger famous..mau gak orang klik kan....kalau idak....usah harap ler....kalau ikutkan aku,............aku sendiri pun maleh.....

Maybe kalau aku insert jump break sendiri....dan keluar read more ....ok kot...

What do u think???

0 comments: