Saturday, January 29, 2011

Buku bertemu Ruas: Chong Wei VS Lin Dan

sumber gambar: Berita Harian
Yessss........Chong Wei mara ke Final Kejohanan Badminton Siri Super Premier Terbuka Korea Selatan 2011.

Chong Wei akhirnya akan berentap ngan Lin Dan.......yeeehaaaaaaaa.....

Esok...adalah hari yang aku nantikan.......nak sangat aku tengok Chong Wei melibasss si Lin Dan.....

Masa Malaysia Open itu hari..Lin Dan back out of the game...kater injured.....sakit belakang.......tapi..tadi masa lawan ngan Simon Santoso....elok jer aku tengok.......

Komentator tu pun perasan gak...itu yang dier review.....Simon last year pun injured belakang...dier cuma main lima tournament jer.........coz rehat........tapi..Lin Dan .....boleh bergerak dengan cergas .......

Lin Dan nak main psiko or gentar ngan kehebatan Chong Wei time Malaysia Open tu pun aku tak tahu lar.......walau apa pun muslihat dier........kiter tengok esok ek.........

Aku sedikit kecewa ngan Koo/Tan...tak berjaya mereka ngan team korea yang main cam energizer bunny tu........walau apa pun diorang dah lakukan yang terbaik.......cuma aku harap....mereka teruskan usaha dan bermain ngan cemerlang di tournament yang lain.......

Yeeeehaaaaaaaaaaaa..................MALAYSIA BOLEHHHHHHHHHH..........

0 comments: