Thursday, January 13, 2011

Contest Mari Bersama Kritik blog Nescafe+Milo @ Ina Nazir Blogspot




jadi persyaratannye ialah...



1.korang nampak tak gambor kat atas tu..haa..korang ambik gambor tu..masokkan dalam entry korang..takyah sidebar2 ape ke..takyah2..susah2kan korang jer..

DONE..

2.pastu korang buwat le dengan cara ape sekali pon..biar ade link yang akan membuwat insan-insan laen yang nak join leh sampai ke entry ni..

DONE: Sesaper minat nak join leh klik sini: http://nesloo.blogspot.com/

3.korang taip la ape2 pon melebihi seratus patah perkataan tapi biarlah ape yang korang taip tu berkaitan dengan kritikan terhadap blog ni..ape2 jer berkaitan dengan blog ni..
kalo bagi kritikan yang membina pon aku terime..bagi kritikan yang buwat aku bengang pon aku terima.

ok..100 patah perkataan 'ek....

Aku nak mengkritik ko ni..aku sian tengok ko nanti nangis lak kang...(13)....sebab aku rasa budak nescafe camput milo ataupun neslo ni budak baek (12+13=26)..tapi,,,ko yang suruh aku kan..so..nasib ar kan..(26+10=36).

Satu yang aku tak suka..kalau entry panjang sangat ar...(36+10=40)..maleh sikit ar nak baca, tapi, disebabkan cerita baguih..aku baca gak ar...(40+13=53)....kengkadang aku lompat-lompat jer..alamak...kantoi sudah.....ngan marah ek...(53+11=64)

Giveaway contest ko baguih..tapi...manyak sangat plak nak tulis nih...(64+11=75)..
aku manyak keja nih.....tengok list ni hah...


tak sempat nak gi shopping nampaknyer hari nih...(75+16=91)....yeehaaa...sikit gi...(91+3=94)...lagi satu...nasib baek ko nyer tak dak..gantung gambar sticky sana sinun....aku tak leh ar mende tu...aku sakit mata...nak baca susah.....(94+25=119)

Kesimpulannya: aku rasa blog anda tiada masalah...kalau aku nak bagi rating 1-10...aku bagi ko 8 la....

ok..itu jer la..maceh...(119+21=140)

4.lepas dah siap korang buwat entry tu..korang tarok komen korang sekali ngan link entry yang korang buwat kat ruangan komen entry ni..

DONE..


5. tarikh tutup...16 januari 2011

awat cepat sangat...lam kabut aku weiiiii..

Sapa berminat boleh ler masuk ek...hadiahnyer..gi ar tengok sendiri kat blog mamat yang suka neslo tuh..


2 comments:

Unknown said...

oho hoit..aheheheh..weh amkaseh weh..siap bagi aku jalan kire2 lagi tu..ahaha

Ina said...

saje nak menyenangkan ko..keh..keh..keh..