Sunday, January 30, 2011

Kenali Bloggers 2011

Masa aku blogwalking tadi aku tersadung ngan blog ZAIRIE HUSIN....dan ada lak segmen Kenali Bloggers 2011...so aku pun join...syaratnyer seperti berikut:

1. buat satu entry. tajuk: Kenali Bloggers 2011

2. header blog zairie..


3. review la blog zairie, komen la apa apa pun.. nanti zairie akan review pulak blog korang.. sama sama review..

REVIEW BLOG ZAIRIE HUSIN:

Sebenarnya ini first time aku masuk blog ZAIRIE HUSIN. Tak ingat asalnya aku datang dari mana...nak review blog orang yang dah lama berblogging dari aku...aku pun malu gak sebenarnya...

Semuanya ok jer...loading very fast...tak der widget apa sangat pun...cuma tulisan kecil la sikit...aku ni rabun..he.he...

Tapi,,yang penting sempoii..aku suker....dan owner of the blog nampak cam low profile...iyer ker??...he..he..tak tahu la kan...itu perasaan aku je la...

4. dah siap paste permalink entry korang dekat entry nie ye.. 

tujuan : untuk mengetahui pendangan ornag lain mengenai blog kita.. =)

tarikh tutup : 1 febuari 2020 =)

So..sesaper yang berkenan boleh gi blog dier kat sini

6 comments:

Unknown said...

jemput baca ina.. =)

http://zairiedinzly.blogspot.com/2011/01/kenali-blogger-ina-nazir.html

nurayunni said...

bleh try la nie...slam ziarah...

Ina said...

Zairie Husin: thanks..

Ina said...

nurayunni:tq singgah..

mali said...

zairie husin the blogger boy...

ha...ha...ha..

Ina said...

mali: awak familiar ngan dier ek??..