Saturday, January 15, 2011

Lagu Macam Mana Yang Korang Suker...


Conform aku tak minat Ana Rafali....aku dah tengok performance dier kat AJL hari tu, somebody post kat FB....tapi, dah rezeki dier kan.....macam juri dah buat decision b4 that final jer....coz, based on her performance that day....mmg takder can la....but, anyway...citer ni pasal aku...camner lak si Ana leh interframe....ish...kacau spotlight aku jer....

Berbalik pada aku...he..he..

Aku dah lama cari lagu yg aku selalu dengar kat fly FM...dekat sebulan dua gak ar...aku agak Linkin Park tapi, tak tahu title....tapi, semalam aku jumpa...download free ajer la...aku selalu download kat DILANDAU. Lagu melayu tak banyak ar kat sini.....tapi, adelah..tunggulah sesaper yg baik hati nak load kan..

Tajuk lagu Linkin Park tu: 'waiting for the end'....layan ar...





Lagu camner yang korang suker plak???

Kalau husbang aku, dier minat lagu jiwang...dan soothing melody..cam lagu yuna sumer tu....ntahlah...kalau tengok muka siket nyer ganas jer...tapi, minat lagu-lagu camtu...kelakar tul...


Aku pulak siket nyer cute jer...ahaks...                                                                
tapi, minat linkin park, eminem....bukan lar fanatik sangat pun...but just minat lagu yang upbeat dan boleh membuatkan mood aku up gak.....lagi pun, lagu yuna.......aku tak leh nak joget camnih.....




10 comments:

Unknown said...

lagu melody slow2 best..huhu

Ina said...

he..he..kategori jiwang gak ar nih..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalamualaikum
Aduiii dah tertinggal banyak entry kat sini.....maaf atas sebab tertentu amat sibuk sikit sesejak ni...

woooo lagu cintan cintun lerrrrr baru ade feel lebih....

tapi yang zaman rock kapak dulu-dulu punya lahhhh.... layannnnn

Ina said...

hu..hu..tangkap lentok gak eh...he.he

Cik SHiNJU said...

Saya dgr semua jenis melody kecuali dangdut n leweh..heheh :P

penglipur said...

singah jap..cinonex peminat linkin park..

tq selalu jenguk2 dekat cinonex
=)

Ina said...

Cik SHiNJU:dangdut ok aper..boleh joget..exercise gitu dong..

Ina said...

cinonex coreyan: cayalah...h5

Unknown said...

minat nyer aku lagu ni..

Ina said...

jiji...h5