Friday, January 21, 2011

Naper tak ramai update blog hari Jumaat????

salam...
Apa yang aku perasan dari dashboard blogger aku ni...tak ramai yang hupdate giler-giler hari nih...naper ek...adakah sebab mood cuti??

Kalau aku masa sekolah dulu pun hari yang paling best ialah hari Jumaat, coz tomolo cuti...kecuali negeri Kelantan dan....ape ek....????..ntah....hari yang maleh jer...hari Senin...omputeh cakap Monday Blues...rasanya sampai sekarang kot Monday Blues ni...sebab hari ni lah bermula semula rutin harian...yang keja...kejalah..yang sekolah...sekolah lah...

Hari ni jugaklah orang laki gi solat...pompuan lak...apa lagi...berjalan...tapi..ada gak....mamat tumpang sekaki....ish...

Masuk keja pun lambat...ada gak yang tuang...terus balik jer biler bos pun cuti...itu yang tak sempat hupdate blog kot............

ish..ish...tengok tu hah...tak senonohnyer aku gelak...nasib baik aku dah tawin...kalau idak..sape nak minah yang gelak sampai nampak anak tekak macam ni............????????????...

kepada yang single mingle tu...jangan gelak camni...dah tawin pun sesekali je takpe......nanti husbang pun nnnyammmmpah....

oklah ...sebelum aku terlebih merapu...aku sign out dulu...selamat cuti...sumer...............

0 comments: