Wednesday, January 12, 2011

Offer datang bergolek-golek....



(Cerita ni sambungan dari entry yang ini....klik sini lar...)

Lepas aku graduate ITM.....offer datang bergolek-golek...mungkin sebab aku dapat Anugerah Rektor tu kot....coz, aku tak apply pun...depa yg call aku....

Aku tak tahu la korang macam mana...??.....sebab kawan aku yang lain dah lost contact time tu.....tak dapek le nak tanyo...

Cuba bayangkan...bestkan kalau keja yg cari kite...kite kat rumah ..angkat telepon dan just say 'Yes' or 'No' je...

Kisah ni pun dah lama berlalu...cuma aku nak ingatkan korang yang masih belajo tu ha...

Kalau belajo tu, belajo le betul-betul....jangan dapat result cukup-cukup makan...ataupun result cam orang 'Somalia' jer...

Zaman sekarang ni...ramai yg pandai...(ade juger yang memandai-mandai cam aku...ha.ha..)...yang pandai pun nganggur gak....so, solutionnyer senang jer...jadi lah yg terpandai....do your best...caiyookkkk...

Sekian, terima kasih.


10 comments:

Siti Safiyyah said...

org somalia?? camno tu??hehe thanks kak, entry ni siyes menaikkan semangat saya nak apply u nanti..hehe

Ina said...

orang somalia kan tak cukup makan..apa la ko nih..he.he...Alhamdulillah..at least kemerapuan aku nih..ada gak kebaikannyer...patutkah aku meneruskan kemerapuan aku ini???

Cikgu Aini said...

betul la kak. kena belajaq betui2x la baru lah leh dpt Good Result cam akak. Anyway, belum t'lmbt kot pu3 still ade 3 sem nak cover yg lepas-lepas.. doakan ye.. tq

Hafizin Jamil said...

bagi tips belajar betul2 boleh kak??haha

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

yes !! terus ade semangat,, kak ina bg la smgt kat ida ye,, ida dh last sem,, getir sgt,, huhu

penglipur said...

datng bergolek tu..kalo berjalan tak x tau la..hehe

meh singah n folow
http://cinonexcoreyan.blogspot.com/

Ina said...

puteri cahaya:-Insyaallah..yg penting usaha..k...

Ina said...

ubi: tips eh...jangan asyik nak menggoogle je..he.he.he..

Ina said...

siti faridah harun (nama penuh tu):- kiter bila balik kg..tengok muka mak ngan abah pun dah semangat nak belajar...bukannya diorang tak meleter..leter gak..marah gak..pukul gak..tapi..kesian tengok depa susah payah tu yg buat semangat kuat...

Ina said...

cinonex coreyan: he.he..he..tq..4 comin..