Saturday, January 29, 2011

Sini ada Hantuuuu.........


Nampaknyer...sekarang ni trend cerita seram ....lepas satu-satu.....ada sambutan plak tu...

Cerita terbaru.....Sini Ada Hantu.....bulan Februari nanti baru start...

Dulu masa bujang memang aku minat cerita seram...skang terpaksa dikurangkan...coz bebudak pun jadik penakut biler tengok citer gini....nak tido pun takot.....

Skang aku sendri pun takot dah tengok citer hantu..kalau sorang-sorang memang conform aku tak tengok..he.he..

Cerita yang aku teringat-ringat sampai skang ni...citer ..the ring.........time dier merangkak-rangkak ngan rambut mayang mengurai tuh......hu..hu......conform tutup muka ngan tangan.....

Ok..semua Jangan Pandang Belakang 'ek..........he.he.heeeee.......


4 comments:

wanmardziyyah said...

duk sorang2 tak layan citer hantu..takot..huhu.kalau tgk tv, cepat2 je tukar chanel kalau ada iklan drama seramm...

Farhan Zulhusmi said...

sama lah dgn hamba....
cite the ring tu tempat pertama tau dlm banyak2 cerita seram.....

Ina said...

wanmardziyyah: he.he..sama ar kiter..

Ina said...

Farhan Zulhusmi:a'a the ring tu..scary..