Monday, January 24, 2011

Tragedi Seni............

Salam Malaysia Open...hu..hu.....hari ni FINAL weiiiiii.....

Aku nak citer...semalam aku gi..balai seni kat KL...ada sape-sape pegi semalam???...

Pameran untuk Bakat Muda...apa lagi ek...lupa ar....

Tapi, yang aku nak citer ialah...sikap double standard orang-orang kiter ni.....

First time aku pegi gak ar semalam tu...so, aku tak sure boleh tangkap gambar tak...coz aku tengok...ada yang bawak camera mengalahkan M16...besor gedabak ar...berbanding dengan kamera canon ciput aku nih.....

Selamba jer depa amik gambar....ramai lar orang luar.......snap sana...klik sini....sedap jer....aku pun tak perasan ada gambar kat tiang entrance tak leh tangkap gambo......tapi diorang sumer amik gambo macam boleh jer.....

So,, aku pun dengan segan silu...mengeluarkan camera ciput aku ni..nak amik gambo anak aku ngan art kat situ...sekali aku kena tegur ngan makguard...tak boleh amik gambar kate nyer...

Aku pun tanya dier balik...naper orang lain boleh...tapi, dier tak tegur pun.......???..aku pun maleh nak bertekak...aku said sorry jer...

Husbang aku tanya apahal....aku citer la.......so, husbang aku dah tak puas hati.....kenaper warganegara asing boleh amik selamba dier tak tegur punnnn......???

Dia pun sound la makguard tu....kenaper orang luar tak tegur......jadi penyu dier....

Pas tu nak balik....husbang aku komplen kat lobby......isu double standard.....isi lar borang komplen kata mereka....

Lain kali letak signboard besar NO TAKING PICTURES tu...and DO NOT TOUCH kat sebelah art tu kan...sebab instruction tak clear .....hampeh jer..........ngeeeeeeeee.......

2 comments:

Pinung is VizarD said...

hurm..besalah org kita ni..kdg2 bersikap tak adil..

Ina said...

memang tak adil...ngeeeee.....