Friday, January 28, 2011

Yuna...Oh...Yuna...

Sumber: KOSMO
Bila dah femes...apa pun boleh buat...buat produk ape pun peminat beli gak...sebelum ni..ceburi bidang fesyen..la..ni..nak buat minyak wangi lak..

Yelah..si Yuna ni pun budak bijak...pandai betul dier mengatur langkah untuk lebih berjaya dan femes....aku rasa..Yuna adalah bakat baru yang ada potensi besar untuk jadi popular seperti Siti Nurhaliza.

Walaupun aku tak minat dier...tapi, aku akui..dier punya gah untuk bertapak seperti Super Glue kat Malaysia...mahupun International..

Cuma harapan aku dier sentiasa muhasabah diri..sebab almaklumlah..dah jadi idola orang-ramai....apa yang dier buat semua jadi ikutan..

Harap jadi model yang baik untuk anak-anak muda sekarang ni...

Dan jangan hanyut dek arus deras dunia artis yang penuh ngan pancaroba......

12 comments:

Lina said...

sy pun minat yuna...go yuna go hehe

Ina said...

he..he...

izyantyPersonalTaste said...

hebatlah yuna nie, sgt respek kat dia, tambah2 artis yg pakai tudung

Ina said...

a'a..saya kategorikan dier sebagai artis bijak..bijak amik peluang

Tuan Cimot said...

suke jugak tp sudah brkurg melihat cara dia pakai tudung skrg..apa2 pun, dia memg bijak..

Ina said...

macam-macam fesyen sekarang nih...kan..

Asri Alam said...

yuna pandai menggunakan peluang yg ada. dia wajar dicontohi oleh anak-anak muda yg suka buat dunno di luar tu dan aku sekali

Ina said...

Sasa Al-Sharif: peluang yang datang jangan dilepaskan...coz mungkin ia tak dtg lagi..

Dari sudut Hati kecilku said...

saya adore fashionable dia..seyes..chantik...walau bertudung

Ina said...

Dari sudut Hati kecilku: Yelah..dia macam fashion starter la plak..kalau aku pakai tudung camtu..mesti masuk dalam kari..kih..kih..kih

no name. i'm sorry said...

hemm..yuna ni dah abes laja ke blum? kata laja law..tgk mcm tak gi laja dah je. ah, lantaklah. apa pun kureng ngan yuna. lagu dia mengantuk sgt. fesyen dia mmg cantik. almaklumlah member hana tajima maysaa. gaya sejibik sama dah.

Ina said...

sayasukamerapu: tak tahu la...orang banyak duit..bila-bila boleh sambung balik..ko suker ek fesyen dier??..kiter tak minat sgt la..