Thursday, February 10, 2011

Anak-anak aku Cemerlang, Gemilang dan Terbilang..

Semalam..masa aku sibuk bertenet...anak-anak aku..tolong basuh pinggan...hmm..bagus betul bebudak ni...really...thumbs up..

Diorang basuh pinggan sambil main-main air lak tu..ha..tapi..takpe aku tak kesah...janji diorang rajin...

Lepas tu aku ajar lak diorang mengemop...bukannya susah...kan..

Ok...pastu...nanti mama akan ajar korang masak lak...pastu..basuh kain..sidai kain..gosok baju....

Bagus..bagus..bagus...pastu mama pun boleh bertenet jeeee...kan...

Anak aku dua orang je..cuba bayangkan kalau ada 10?????????......sorang tolong picit kaki..tangan..kepala...hu..hu...

p/s:..hampeh jer!!..to Raihana and Aidil...if you guys...somehow were reading this...mama just joking ok...you guys always said that i'm a funny mama kan!!...chill...hu..hu...

19 comments:

E.d.Y said...

huhu..tu la gunanya anak2..untuk kepentingan kita jugak bila dieorg dh pndai buat keje rumah..huhu

Ina said...

E.d.Y: muaahhaha...

akuanakpahang said...

Salam drp SB :)

Ina said...

As Salam..tq for coming

Chik Att said...

kiranya ... rajin tul anak Cik Ina ni.

Haaa.... tambah lagi baru 2.... kalau ghamai ... lagi best ni

Ina said...

Chik Att: kadang-kadang rajin la...he.he

Shafiq said...

Untungnya dapat anak-anak yang rajin. :-)

Ina said...

Shafiq:..he.he..bolehla tolong-tolong..depa kena ajar buat benda tu sume..

rizwan's sweetheart said...

ngadap lappy depada rambut pendek terus sampai ke panjang melimpah... jangan botak sudah...

anak2 memang kena latih depada dorang kecik supaya bila dorang besar nanti pandai wat keje umah (alasan para ibu... padahal senang nak disuruh2)... hehehehe... anak2, ampun!!!

Ina said...

rizwan's sweetheart: he.he..alasan je ek....

mukaoren said...

laaaaaa, dah dua anak rupanya minah ni..hehe.
kecik2 dah berdikari, tersangatlah bagus. mmg sgt beruntung bila kcik2tau buat kerja itu ini. takde la jadi manja. bila besar, pandai bertanggungjawab. bagus..bagus.. thumbs up la kat funny mami yg sorang nih! hahaahh. ko jgn buli anak sudah.

aqillah sabri said...

chill akak ! :)
besh nye..nak anak jugak..tehee:p

Cma Shiema said...

he3..x rajin skrg x pe..bole blajar..dah besar nnti rajin tolong maknye...

niesz said...

niesz mahu ank yg comel dan bijak..ehe..

sedey nye..jom bc cni :interview untuk cari penguli tepung rupanya..hampeh!!

Ina said...

mukaoren:..he.he..saya suka buli anak saya...muahaaha..

Ina said...

aqillah sabri:..Insyaallah ada rezeki tu...

Ina said...

Cma Shiema:..melentur buluh baik dari rebungnya..dah besar baru nak lentur..liat la dorang tu nanti..hehe..

Ina said...

niesz: semua mummy punya impian yg sama...anak bijak dan soleh..Insyaallah ek..

JIJI YU said...

haha..naseb le ummi aku tak maen internet..ahah..ibu2 sekarang sudah semakin maju..