Tuesday, February 1, 2011

Apa nyer fesyen la korang nih!!

Saja jer merayau tadi kat google...terjumpa kasut-kasut yang dasyat ni ha........tengok ar!!

Apa ke halllllllll.....membazir duit korang jer beli kasut nih..



Aku suker....aku suker............



Kalau nak pi mandi laut...bagus benor la nih.........tak yah bukak kasut...boleh terjun jer..



Saper yang membela ikan tu...bila balik kampung dah takdak masalah lagi nampaknyer......



Lepaih ni..tak yah bawak beg besor-besor dah...letak barang kat kasut jer.........



Sesuai sangat ar..untuk para remaja skang ni...kena kacau sikit.......haiyaaaa...dush....!!!



Boleh jalan ke camni????...tak sakit tumit ker??...tak terbongkang ker??..



Teramatlah suker nyer aku ngan kasut nie........



Aku suker pakai kasut ni....masa keja dulu pun aku pakai ni jer....tak feminin langsung....keh..keh..keh....yang penting lepas keja aku boleh terus excercise.



Kasut yang mana pilihan hati korang????????

9 comments:

JP Nurul said...

fesyen....dah macam ape dah sy tengok..haha

Ina said...

ha..ha.ha..itu lar pasal..ada gak org nak pakai..

sayasukamerapu said...

yg letak cd kat dalam kasut tu macam ok je. tak yah bawak ipod ke apa dah. sambil2 jalan2, dengar lagu. mmg advance. ada alamat kedai tak? kikikikiki

yg kasut landak tu pun ok! kasi nama kedai la..hahahhaha :D

Ina said...

kah..kah..kah....

E.d.Y said...

ada ke org nak pakai tu?huhu

Ina said...

orang giler..kah..kah..kah..

Nana Eddy said...

huisy menarik sungguh! hehe

first time lawat cni :)

saya_arief said...

macam2 design ade.
;D

Alita Duplanty said...

ada alamat kedai tak? kikikikiki
pictures of nature