Monday, February 7, 2011

Cuti best...balik kg..fobia...

Assalammualaikum sumer..

Semoga hari ini menjadi hari yang ceria untuk semua. Ceria ker??...hu..hu..

Cuti seminggu best jer...nak bangun pagi memulakan routine seperti biasa..terasa amatlah malehnyer..hu..hu....

Last week aku balik kg. ..kalau diikutkan aku maleh tul..nak berasak-asak kat jalanraya time cuti raya cina ni.....fobia aku ngan traffic jem yang macam takdak penghujung...letihhhh...

Aku balik pun coz nak celebrate Birthday bapak aku...dah 75 years young dah...

Bapak aku ngan my stepmom - he..he...macam potong kek kawin jer...

Actually birthday dier 17 Januari..tapi..time tu tak dapat balik...sian dier..

So, last week baru la celebrate...beli kek dekat king confectionary..tak bnyk choice...maybe tukang buat kek pun cuti kot..he.he..tapi...Alhamdulillah ..sedapppp...bapak aku pun suker...

Kalau bapak aku suker ..aku lagi suker...coz dengan izin Allah s.w.t aku dapat menggembirakan bapak aku..



Aku hadiahkan oven kat bapak aku...he.he.suker dier..macam dapat lucky draw..

Aku bagi oven tu coz oven dier dah rosak tahun lepas.....lepaih ni boleh lar dia buat roti bakar kegemaran dier ngan oven baru ...

Semoga Allah s.w.t panjangkan umur, sihat walafiat dan dimurahkan rezeki abah.

8 comments:

puteri cahaya. said...

wahhh.. happy besday abah ina!.. moge panjang umur, murah rezeki.. amin.

sayasukamerapu said...

very nice...terharunya bagi oven!
ina mmg anak yg baik!
happy belated birthday for ayah ina.
semoga diberi kesihatan yang sihat2selalu, dimurahkan rezeki dan diipermudahkan segala urusan olehNYA. :)

Ina said...

puteri cahaya:terima kasih..

Ina said...

sayasukamerapu:terima kasih..saya er.er..takde ler baik sangat..he.he..cuma saya happy tengok bapak saya happy dalam usia emas dier tu

putERi-kAtEk said...

semoga ayah awk dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki!!!

Ina said...

putERi-kAtEk: thanks puteri

niesz said...

happy besday tuk ayah awk yer.. :)

Ina said...

niesz:thanks ek