Friday, February 11, 2011

Fuh..seksi betul artis itu!!

Ini bukan cerita Fasha Sanda ek...aku tak gemor nak menambah sensasi citer dia tu.

Hari tu aku tengok satu cerita kat tv...terperasan aku sorang artis...artis Melayu kiter la..kalau bukan Melayu, Islam aku pun tak kesah kan...

Well...bagi aku...aku tengok muka dia...memang cam budak baik....dan aku rasa hati dia pun memang baik ..Insyaallah...cuma pakaian je yang dasyat sikit .....terdedah je tang atas tu.......masa dia tunduk memang nampak la.....emph...aku tak citer pun korang dah dapat bayangkan bukan....ish..ish...please erase that image from ur brain.....tak baik tau...aurat tuh..!!!

Aku tengok artis-artis Melayu @ Islam kiter sekarang ni ..bukan main lagi...kalau tak seksi tak sah...kalau tak seksi tak leh cari makan...kalau tak seksi..tak leh jual...kalau tak seksi orang takmo amik berlakon..kalau tak seksi tak leh nak glamour.....ade ke patut tubuh badan dijadikan aset untuk mendapatkan rezeki...?????..semua nye nak show-show??..

Ntahlah...jangan la tunggu dah tua baru nak bertaubat....bila dah tak laku ...coz..ajal maut..siapa yang tahu bila???.....Kalau tak ditegur...kita pun terpalit sama...sebab pandai nengok je...

Ha...korang pun ingat tau...jangan nak seksi meksi....jangan nak pakai ketat metat...penat malaikat Atid nak menulis...bagi-bagi la dia rehat ...........


34 comments:

ijam ismail said...

artis mner 2??
ish3...gler glamor j 2...huhu

nurayunni said...

artis mmg pun mcm tue..yg artis pkai tudung pun same naik..

nuzul said...

slalunye artis yg x seksi lg glamer dr yg sexy..hu3...

http://www.nuzul-honeybee.blogspot.com/

Cik SHiNJU said...

Salam Kak Ina...
Betul tu...kalau artis jek,kena tayang2 body..fahaman mane dorg ikut tah..yg bertobat mase dh tua tu baguslah..tapi filem2 atau video clip lama still ditayangkan stesen2 tv..walupun dah bertudung,tapi bila kuar gambar2 lama kat tv tetap dpt dosa yer dak?

Chik Att said...

dah tak tau cara nak cari glamerr... cam tu lah...

Ina said...

ijam ismail:tak nak cakap..mmg gila

Ina said...

nurayunni:betu tu

Ina said...

nuzul:..yg glamer sebab seksi..bukannye bagus sgt..

Ina said...

Cik SHiNJU: tak tahu la cik shinju..hanya Allah s.w.t yang mengetahui...

Ina said...

Chik Att: ye la..kalau berbakat..dah tentu glamer ye dak

rizaros said...

salam perkenalan...jom gegar... follow sy jgak tau :) maceh..

Ina said...

rizaros: thanks..i will

rizwan's sweetheart said...

tula artis melayu kita ni kak ina. glamer takde pon tara mana... over jerk lebih. semua nak tayang. simpan2lah untun en suami gak

Ina said...

rizwan's sweetheart: betul tu..

ayie said...

btol3

Ina said...

ayie: btol apa??..oren..sarsi..he.he

Nur Aqillah Sabri said...

betol tu kak..artis skrg ni cari market dgn tubuh,tak pk ke gamba2 sexi yg diorang pakai tu bersebaran satu dunie..bile da mati pon,dosa tetap btmbah mcm saham,yela sbb byk sgt org tgok gamba sexi diorang..nauzubillah..

Ina said...

Nur Aqillah Sabri: betul tu..sian mereka...kita pun sama-sama amik teladan.

E.d.Y said...

artis malaysia ni mmg..nak kata takde otak, kang xpasal2 maki hamun peminat...

Ina said...

E.d.Y: a'a betul la edy..ganas tau bahasa dorang..not all la..

e F a said...

siapa artis tue??

Ina said...

efa: tak leh bagitau..dosa..he.he

JIJI YU said...

hurm amsalahnye skrang ni..kalo dah artis macam tu..ramai jer yang nk meniru deorang..yang susahnye kaum macam aku le..nak tengok dose..tak nak tengok dah tunjuk sgt..kalo kena raba ke hape ke marah..dah terjun sgt dalam air..basah le nak marah hape lagi

Ina said...

jiji..sian kat ngko..lepas ni jadi es jibeng je la..

sharifahzakiah said...

artis skrg , xdek yg x dedah aurat . huhuhu

Ina said...

sharifahzakiah:..ye la..kalau tak..takde sale..

annis said...

ish.. yeke?
sape tu? sape tu?
haha. kidding =)

Ina said...

annis: adalah sorang penyanyi tu..hu.hu

putERi-kAtEk said...

pssttt psssttt sapa?? psstt kasitau la...hahahaha

Shafiq said...

Seksi dan ketat agak mencolok mata. :-)

Ina said...

putERi-kAtEk:hu..hu..tak leh..

Ina said...

Shafiq:ye la..betull..

Eryati said...

alasan dorg mesti camni "eh mana da seksi...ai ni semulajadi seksi.."

Ina said...

Eryati:betul tu..nyampah..