Wednesday, February 2, 2011

Khurafat: Kutip 7 juta dalam 3 minggu

FILEM seram pertama terbitan Skop Production Sdn Bhd, Khurafat, terus menunjukkan persembahan memberangsangkan selepas tiga minggu tayangan apabila berjaya membuat kutipan kasar RM6.9 juta sehingga kelmarin. Angka berkenaan pula dijangka meningkat sehingga RM7.2 juta, sehingga hari ini.

Penerbitnya, Datuk Yusof Haslam, berkata dia bersyukur kerana percubaan pertama Skop menghasilkan filem seram diterima ramai.

SUMBER: BERITA HARIAN

_________________________________________________________________

Sehingga tamat tayangan ia dijangkan boleh mencecah RM8 juta...

Kutipan ni dah melebihi filem Sembilu, yang mencatat RM6.3 juta selama 40 hari ditayangkan, katanya.

Sape yang dah tengok..angkat tangannnn!!!...he..he..suker korang ek..citer hantu ni...

aku takdelar...teringin jugak...tapi..sebenarnya...aku dah takuuttt tengok citer hantu nih...dulu minat gak.....

In real life...aku penah experience something yang luarbiasa...tapi..nantilah aku citer....nanti aku enterframe si Khurafat nyer entry la plak...

Aku nak balik kampung ni....babaiii...

7 comments:

Tuan Cimot said...

rmi gak org suka tgk citer hantu ek..hehe

Ina said...

lagi best dari filem cinta..exciting gitu

nabilah_2908 said...

sbnrnya sy tk minat nk tgk cite2 hantu melayu ni...

tp bila dgr cite pasal khurafat ni...tiba2 jer rasa nk g tgk...

tp xde masa yg best la pulak.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENTARI MUNCUL LAGI

nabilah_2908 said...

p/s: thnks yupp...sudi follow APA KATA HATI...keep in touch...(^_^)

no name. i'm sorry said...

khurafat ok la. macam mana dgn dua alam? wakakakka. saja je aku tanya...bg sakit hati.

Ina said...

nabilah_2908: thanks for dropping by

Ina said...

sayasukamerapu: aku cadangkan dr R tu baik dok kat lab buat ubat kurus yang boleh kuruskan org dalam masa 1 hari..dari buang masa buat filem