Sunday, February 6, 2011

Public Farting ban ??

Malawian lawmakers will next week debate a law change to criminalise public farting, which a cabinet minister said had been encouraged by democracy. Sumber Yahoo

Adohai...kelakar betul lar...ha..ha.ha..

Kalau korang gi Malawi tu korang kawal-kawal le...tak pasai je kena tangkap polis...kang...nanti sapa nak jamin kuar lokap???...kalau korang tepon sedara mara kat M'sia conform kena gelak.

Petikan:

"Would you like to see people farting in public anywhere?"

Since the country embraced multi-party politics 16 years ago people had felt free to fart anywhere

Takde benda lain ke depa nak debate kat kabinet selain dari isu kentut nih...!!!...jap...jap aku nak gi gelak sat.......kah..kah..kah..kah...

6 comments:

JIJI YU said...

muehhe aku terpikir gak nak wat bloglist..tunggu nnti line aku mencnak balik ek..sabar2..bloglist aku sekang ni aku nak tukar sume..deorang pon cam tak hapdet blog..

Ina said...

buat lar jiji...aku nak masuk..he..he..

JP Nurul said...

ada tag something..singgah ek kat blog kite

Ina said...

JP Nurul: owh..tag kiter ek...babab nanti baru tahu..aaa

ijam ismail said...

hye smua~~

Ina said...

hye ijam..