Tuesday, February 1, 2011

Senarai Filem dan Pelakon Paling Teruk 2010

Calon Filem Paling Teruk:
  1. The Bounty Hunter
  2. The Last Airbender
  3. Sex and the City 2
  4. Twilight Saga : Eclipse
  5. Vampire Suck

Calon Pelakon Wanita Paling Teruk:
  1. Jennifer Anniston - The Bounty Hunter and The Switch
  2. Miley Cyrus - The Last Song
  3. The Four Gals Pals - Pelakon wanita Sex and the City 2
  4. Megan Fox - Jonah Hex
  5. Kristen Stewart - Twilight:Eclipse

Calon Pelakon Lelaki Paling Teruk:
  1. Jack Black - Gullivers Travel
  2. Gerard Butler - The Bounty Hunter
  3. Ashton Kutcher - Killers and Valentine Day
  4. Taylor Lautner - Twilight:Eclipse and Valentine Day
  5. Robert Pattinson - Twilight:Eclipse and Remember Me
Kesian Jack Black..tapi..citer tu mmg teruk pun..boring.

Tapi, aku suker gak Ashton Kutcher berlakon..cuma cerita Killers tu ..jalan ceriter dier..just the fun for watching lar.

Twilight: memang patut pun tersenarai...keh..keh..keh...booorrinnggg...harap pelakon cute jer..

KREDIT: RAZZIES

3 comments:

no name. i'm sorry said...

aku bab filem ni mmg aku suka. hehhe.
twilight mmg hampeh! lembab mcm siput babi. tapi twilight yg first, best. 4 bintang. yg 2nd, 3rd boleh blah. separuh bintang je. tgu je la twilight breaking dawn. mgkin best sikit sebab bella jadi vampire jugak. tu pun aku rasa boring gak nati.

yg lain2 aku sokong.

but vampire sucks, aku tak sokong. cite dia, aku terbahak2 dlm panggung!lawak perli cite twilight. hahahaha. best la jugak. aku bagi 3 bintang je.


kesian miley cyrus dpt pelakon teruk. mmg miley pun teruk gak.. hahahha. tapi the last song cite dia bolehlah sebab adaptasi dari novel the last song itu sendiri.

Ina said...

twilight mmg slow..ntah lar..citer ok..tapi..slow sgt..miley mmg plakon hampeh..

Aida Tamrim said...

Utk twilight yg 1st, saya sokong sayasukamerapu... Memang best.. Suka tgk byk2 kali.. Hehe...

New Moon ngan Eclipse memang lembap skit.. Tgk CD pun asik dok memforward jeee... Hikhikhik