Thursday, March 3, 2011

Aku Menang yey..Aku Menang yey

Assalammualaikum kengkawan semua.

Dengan happy nyer aku nak inform korang..aku MENANG ...yeeeehaaaaaaaa. he.he...

Alhamdulillah...

Aku menang ape??..aku menang: "GiveAway EdY : KATA KAU!"

Aku menang Hadiah Utama (V2) - Cabutan Bertuah (Random.Org)

 
Sumber: BLOG EDY

Aku dapat hadiah ni:
SUMBER: BLOG EDY
 Edy..saya amik gambar awak ye..(dah amik baru mintak..ntah ape-ape..)

Jangan jeles..ye korang...

So, hari ni 3.3.2011..adalah HARI DALAM SEJARAH: hidup aku 

First time aku menang contest camni tau..terover excited tul..muahaahaaa.

Tahniah juga buat semua pemenang yang lain. Kepada korang-korang yang tak menang tu..sila la JEALOUS ye...keh..keh..keh. (soriiii...aku lawak je ek..lain kali join la lagi..Insyaallah ada rezeki untuk korang semua)

Terima kasih ye Edy..lain kali buat le contest lagi..

23 comments:

Kechik Itu Comel said...

bestnya...memang bertuah la ni...
tahniah2...!

tukang taip :D said...

tahniah kak ina,t tangkap gmba paki spect tu tau heheeh

Shafiq said...

tahniah kak! :-)

Unknown said...

tahniah yer..tunggu la posmen datang depan pagar nnt yer..hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

Tahniah, anda menang spec hitam .yeah yeah, bila nak bergambo ngan spec hitam tu.

padlie said...

tahniah...
:| <- muka dengki...

Entry terbaru padlie: Matahari 3 Mac 2011

Raden said...

alaaaaaaaaaa...jelesnye...tp tahniah la. org rajin masuk contest dapatla adiah ek..sy nie malas sgt. nk adiah je lebeh. hehe

bajet nk menang rayben tuh..nk bg goku. takpela..bia sy belikn je. huhu..

Anonymous said...

tahniah menang spek tu..lawa2....!! hhuhu

Ina said...

Nour Akmal:..terima kasih ye

Ina said...

anaiha yusof:.terima kasih..Insyaallah

Ina said...

Shafiq: terima kasih shafiq

Ina said...

Edy Zaidi: terima kasih edy.

Ina said...

Cik Ina minat Do do Cheng: terima kasih kak..he.he..dah dapat nanti bergaya la saya..

Ina said...

padlie: terima kasih..jgn marahhhhhh

Ina said...

Amira Naddia: sila..sila..silalah jelesssss...he.he..

Ina said...

♕ Mr.IX ♂: terima kasih..mmg lawa spek tu..hu..hu.

white rose said...

fuyyooohhh...

pasni k.ina kena tukar laa gambar, guna gambar pakai spek hadiah dr edy tuh...

baru mengancam...

hahahaha...

sahromnasrudin said...

tahniah!!! hebat tue adiahnya...mmg superb la huhuhhhh

mrs kayrul said...

tahniah sekali lagi...tak sabar nak tengok ina bergaya dengan rayban

Ina said...

white rose:..keh..keh..malu la plak..

Ina said...

sahromnasrudin:..terima kasih

Ina said...

shah-kayrul: terima kasih kembali..Insyaallah..

Aida Tamrim said...

Tahniah sis..Dh dpt leh amik gambo tnjuk kat kitaorg ni..huhuhu