Friday, February 8, 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2013...

he..he..apa ke hal...dah masuk bulan Februari dah..mak oiii....berapa bulan aku tak menconteng kat sini..ek...???..

hmmm...tahun ni, anak aku lompat kelas...kelassss gitu...tapii...dia lompat kelas bukan sebab dia genius...tapiii...sebab dia lahir 1.1.2003. Ntahlah..aku pun tak tahu...sekolah pun tersalah pandang...so, akibatnya tanggung sendiri la...

ceriteranya..bebudak yang lahir 1.1.2003 ni kena masuk sekolah darjah satu, sama dengan bebudak yang lahir pada tahun 2002.

anak aku tu, sepatutnya darjah 4, disebabkan salah faham ni, dia kena lompat tahun 5. Jenuh jugak nak mengajar dia, sebab, subjek terus jadi susah....especially bahasa melayu la...nak buat karangan bagai..dah la bahasa melayu aku pun kantoi.....





0 comments: