Sunday, April 17, 2011

What will i do..

Assalammualaikum kengkawan semua.

Semalam tajuk entry What will you do??..ha.ha..hari ni: What will i do.

Dalam keadaan lampu hijau camtu, kalau dari jauh, memang sah sah aku akan pecut, sepenuh hati...muahaahaaa....

Nampaknya korang pun camtu gak kan..he.he.. aku rasa logik la, tindakan kita tu. Bagi aku, aku rasa malas nak menunggu lama kat traffic light tu. Lain la, kalau sesampai kat situ memang dah lampu merah kan.

Kalau time tu lampu hijau, atau baru start kuning, memang kaki ni akan tekan pedal minyak tu dengan agak kuat sikit..ha.ha..haaa..ganasszzzz gitu. Tapi, sebelum tu, mata melilau la ke kanan dan kiri, tengok ada polis tak kan.. kang tak pasal jer... habih rekod baik aku tuh..

Tapi, aku tahu dan confirm, memang ada jugak yang akan relaks jer drive, tak kisahlah hijau ataupun kuning. ..sebab aku memang kenal orang tu........ husband aku la tuh....he..he... aku rasa, sebab dia dah terlalu biasa dengan traffic jam, dan dah tak heran langsung dengan keadaan trafik...aku memang tak bley la...mesti pecutttt......zasssssss...

7 comments:

tukang taip :D said...
This comment has been removed by the author.
tukang taip :D said...

ana tak suke traffic jam memang sesak,kalau lalu tu soh abah cepat2 keh3

sekadar satu coretan said...

biasa mcm ina...
pantang tengok lampu kuning....tp tengok keadaan la...

malas nk tunggu lame2...

padlie said...

wilcha sy xde clutch, so xleh pecut.. wakakaka..

best pecut.. kepuasan kalau brjaya lalu sebelum dia merah tu mmg tak terkata.. jimat masa..

Entry terbaru padlie: Award Geng CsP Februari 2011

Munie Blushious said...

hahahhaha.. lawak kot.. kitorg family pon xske tggu smpai lampu merah, tp ayah saya tu memang akan bawak relax jer.. dy xpedulik pon ijau ke kuning ke, dy bantai je bawak pelan.. kadang2 geram btol...

ch!natsu said...

k.ina.. chin is back..!! hehe..
aiyark chin prnh excident kat traffic light gara2 nak kejar lampu kuning.. huhu~

sahromnasrudin said...

sy kalau lampu kuning..mmg pecut aja heheheeee