Sunday, February 27, 2011

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST

Entry ni aku buat untuk menyempurnakan tag cik deena..



Syarat-syarat:
1. Jadi follower blog aku : hey-rara.blogspot.com

2. Buat entry YANG SEMPURNAKANKU CONTEST beserta gambar insan yang menyempurnakan hidup korang dan kenapa beliau menyempurnakan hidup anda . tak kisahlah , family korang sendiri ke , BFF , bf/gf korang mahupun pet korang . no hal .


Yang sempurnakan aku adalah family aku.

3. Letak banner contest dekat entry dan sidebar blog korang dan link terus ke blog ni sepanjang tempoh contest.

4. Tag tiga orang dan pastikan orang yang di tag tu tahu pasal contest ni

5. Sila tinggalkan nama anda dan link entry di ruangan komen entry ni

5. Contest berakhir 28 FEBRUARI 2011 jam 11.59 malam

8 comments:

white rose said...

macam2 cerita kan dalam family kita...
tu lah kesedihan, itu lah kebahagian, itulah kegembiraan...

org lain cuma dapat melihat saje, yg merasainya kita...

Aida Tamrim said...

Nak cuba masuk jgak laaa...hehehe

P/S : Ina, muka awak ada iras kwn kolej saya dulu la... Nama dia Noni.. Org Baling,Kedah.. Tetiba rindu kat dia.. Hmmm...

Tuan Cimot said...

good luck...familu memg 1st priority..

Unknown said...

good luck yer...:)

Ina said...

white rose: ye..betul..tetiba emo plak baca komen awak..he.he..terima kasih.

Ina said...

AdiaLuze: join la ..

ye ke..pelanduk dua serupa ek..he.he

Ina said...

TiKa LEh:..terima kasih ..yes..to me family is everything

Ina said...

Edy Zaidi: thanks edy..