Friday, March 25, 2011

Aku tensionnnnnn

Assalammualaikum kengkawan semua.

Semalam aku tension gilerrrr wa cakap lu.

Aku nak join satu contest yang dibuat oleh satu site ni, YES WORLD . Biasalah, setiap contest mesti ada T&C. Tetapi, disebabkan aku terlampau excited, aku terlupa nak ikut betul-betul, syaratnya. Aduhai, geram jer. Marah diri sendiri ni.

Masalahnya, masuk ni kali ke-3 dah aku join, yang first time pun aku buat silap, yang second aku dah buat betul-betul, aku dapat consolation prize, tu yang lagi excited nak join kan. Cuba u all tengok kat sini . Best hadiah dia, contest tu pun senang je, cuma kena ikut syarat yang telah ditetapkan je..

Kalau u all nak join, join la tarikh tutup 30 Mac ni.

Selepas ni, memang aku akan lebih berhati-hati dan jangan biarkan si tikus ni cepat sangat nak tekan send. (Marah lagi dengan diri sendiri!!!)

'BIAR LAMBAT ASALKAN SELAMAT'

27 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Ina, excited sangat kot.apa-apa pun lenkali kena lebih berhati-hati, kalau tidak sapa rugi, Ina gak. itu tak pe, makcik pernah terenter 2 kali kat maybank2u bayar cukai pintu. sabar jelah, memang tak kisah pun, tapi duit ngam-ngam, lari bajet.he he he

Ina said...

alahai..tu lagi kes teruk tu kak...Insyaallah,, lain kali saya akan lebih berhati-hati..terima kasih.

Shafiq said...

Sabar ek akak. Semoga akak berjaya dalam setiap contest akak masuk. :-)

mommy.aisy.hana said...

semoga menang!! ada tuah kak ina InsyaALLAH...
jgn tensen tensen k...

Aida Tamrim said...

Hehehe ... Relax la ... Kalau dah terlebih excited memang la gitu ghupernye ... Ahaksss

sekadar satu coretan said...

tu tandanye dia suruh bersabar ina...

semoga berjaya...

Munie Blushious said...

kihkihkih... lawak le pulak membacenyer... excited nak menang ke kak ina? kehkehkeh...

Fysa Ismail said...

excited lbh ni kak...kihkih

Ina said...

Shafiq: terima kasih..itulah..kena banyak sabar..

Ina said...

hayati hashim: Insyaallah..terima kasih

Ina said...

AdiaLuze: itulah..terlebih excited

Ina said...

ainnoraini: betul tu,,terima kasih

Ina said...

Munie Blushious: he.he..itulah..excited punya pasal..

Ina said...

umi aiz: betul tu,,kena belajar lebih bersabar

miloaiskurangmanis said...

ina : uols rajin ye masuk contest bagai neh... iols jarang ya amat - sesekali tu adalah...

hati2 ye ina - kena baca betul T&C tu...
sebab lain kompeni yg anjur - lain T&C nya... tho kekadang - ada yg lebih kurang sama gak le...

Ina said...

miloais: dapat free stuff mmg la best..he.he. terima kasih atas nasihat, Inysaallah saya akan lebih berhati-hati.

ch!natsu said...

hehe trlebih excited pun bhaya jgk kan? huhu..
ok pasnie chin pun nak brhati2.. hehehe~

padlie said...

takpe, len kali kita akan jadi lebih berhati2.. :D

niesz said...

xpe, ley cuba lg, mane tau kot2 kali ni mnjadi..gud luck ya.. :)

Ina said...

ch!natsu: betul..betul.betul

Ina said...

padlie: Insyaallah

Ina said...

niesz: terima kasih niesz, Insyaallah

Anonymous said...

ix pn malas nk join contest2 ni....klu contest simple ok jer...haha

p/s: yeap! ix guna varnish yg beli kat hardware jer....testing jer...

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
yup kadang tu kita mmg nak cepat ajerr.... rajin sungguh ko joint contest yerr..... good luck... so lain kali harus teliti dan berhati-hati....

Raden said...

sy tak penah menang pape la kak ina..malas la nk join

sadis...

sahromnasrudin said...

sy baru 2 kali join kontest..setakat nie mmg takde rezeki huhuhhhh

cikpuanhady said...

waahh..menarik nih..nanti nak skodeng lah..thanks gitau..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire