Sunday, March 13, 2011

Alhamdulillah...

Assalammualaikum kengkawan semua.

Hari ni aku sempat BW ke blog Hanis, bersyukur kepada Allah s.w.t, beliau dan suami selamat.

Kalau tidak, aku rasa tak tenteram je dan sedih bila tengok keadaan di Sendai, Jepun. Ye la.. keadaan memang dasyat dan aku terharu sangat.

Bila baca entry dia tadi, aku rasa lega.

Kebetulan beliau dan suami pergi ke Tokyo pada hari kejadian, Jumaat 11/3/2011.

Kalian boleh baca pengalaman beliau, semasa kejadian gempa tersebut di blognya.

Walaupun hanya rakan blogger, dan tidak pernah bertemu, tapi rasa pertalian tu tetap ada.

Semoga, semua penduduk di sana tabah menghadapi ujian ini.

3 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

syukur negara terlepas dari lingkaran api pasifik.....

Ina said...

betul tu ix..Alhamdulillah

cikpuanhady said...

alhamdulillah..nasib baiklah kan..risau jugak coz sendai tu memang teruk..huhu..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini