Monday, April 18, 2011

Saya menang Anugerah..

Assalammualaikum kengkawan semua.

Baru balik dari jenjalan blog Padlie. Hu..hu..tak sangka dapat Award Geng CsP Februari 2011 . 


Lawa award ni, terima kasih Padlie.

Selalu jugakla aku menjenguk blog kengkawan yang ada dalam bloglist aku ni. Aku suka baca blog Padlie, coz banyak info, dan penulisan yang mantap. Bukan macam blog aku ni, asyik tulisan merapu je..ha..ha...

15 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ina ni blog kita, merapu tak pe jangan kutuk orang sudah. cantik award tu. pandai padlie buat.

NM02 said...

penulisan dia mmg best. selalu gak skodeng..

haah, betul cakap cik ina tu.. asal kita tak kutuk orang sudeehhh...

ainnoraini said...

kite pun blog merapu jugak...
mcm2 ade...

main hentam jer nk tulis ape2 pun...

sahromnasrudin said...

tahniah!!!! blog awak pun mantap gak..bukan senang nak handle blog kan...

Ina said...

Cik Ina minat Do do Cheng: betul tu kak,

Ina said...

NM02 : Insyaallah..takmo kutuk

Ina said...

ainnoraini: he.he..

Ina said...

sahromnasrudin : ala..malunya dengan en. sahrom..en. sahrom punya blog lagi la..dasyat .

♕ Mr.IX ♂ said...

ina mmg rajin blogwalking kn..ix malas skit...huhuhu

cikpuanhady said...

hehehe..ingatkan menang anugerah ape dah tadi..

dah klik hb..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

AdiaLuze said...

TAHNIAH sis !!! Ini semua berkat kesabaran anda mengunjungi blog kengakwan yang ada .. Mekasih gak sudi kunjung keblog kite selalu .. Really appreciate it ... ;)

Ina said...

♕ Mr.IX ♂ : bw blog dlm bloglist je selalunya..

Ina said...

cikpuanhady: h.ehe..t.kasih

Ina said...

AdiaLuze: terima kasih..kembali

wida said...

1st time gak dgr silat pulut ni..
tq singgah blog sy yer:)