Saturday, April 16, 2011

What will you do??

Assalammualaikum kengkawan semua.

A quick update.

Apa yang korang akan buat bila :

Anda sedang memandu, tak kiralah kereta, motor, beskal ataupun wilcha..

Bila dari jauh anda nampak lampu traffic masih hijau.

Soalannya: Adakah anda akan....

A. Memecut dengan laju, sebab nanti akan tukar kepada lampu merah.

B. Memandu dengan kadar biasa, tak kisahlah .. lampu hijau ke kuning ke, bawak selamba dek jer.

5 comments:

yati hashim said...

saya yakin sangat
saya pilih A!!!!

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik tak pernah bawak kenderaan, tapi kalau naik motor ngan suami, dia pecut laju , bila lampu hijau.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
rxz 5 speed 6 speed catalyzer

yup tak tahu lah saya selalu melakukan yang A tu dah jadi kebiasaan pulak ....

Ina said...

ha..ha.ha..saya pun sama...tapi, ada gak yg selamba jer..

Munie Blushious said...

saya yakin benar, saya pilih A !!!!
jadilah pemandu berhemah yer kak ina.. kang xpasal dpt surat cinta dr abag polisi... hehe