Sunday, January 30, 2011

Hujan....oo hujan.......

Hujan jer hari ni...kat tempat aku lar...tempat korang camner??..

Aku suker hujan...sejuk jer...tapi...bagi sesetengah orang tu mesti risau je la plak kan...sebab takut banjir...

Aku rasa hujan dari pagi tadi...dalam kul 7am tak silap aku...sampai sekarang ni...dah brapa jam dah.....

Kjap lebat..kejap slow..tapi,..tak berhenti...

Walau apa pun...semuanya dari Allah s.w.t...kiter mesti redha...dan banyakkan berdoa kan..supaya kita dihindari perkara-perkara yang tak diingini.

6 comments:

Unknown said...

tmpat aku pon ujan..eheh..tapi aku suke..

Ina said...

a'a..seju je kan..

cLovErX said...

hujan...
kat johor, n.9, selangor, sabah pun ujan..hehe

btw, u've been featured in Zairie Hussin's blog...
congratz

Unknown said...

kat sini ujan dari pagi sampai skrg xberenti...sungau klang dah penuh dah

Ina said...

cLovErX:itulah..harap-harap takdeler banjir satu malaysia lak kan..mintak dijauhkan..

thanks for the congrats.

Ina said...

E.d.Y: itulah..risau.kan..