Sunday, January 2, 2011

Kelakar Tahap Gaban tul la.....


Besok dah start sekolah...boring giler nih...bila memikirkan banyak tul baju yang aku nak kena gosok..so, aku pun decided blogwalking dulu la...relaks..relaks...tak leh tension...kang tension kang..aku tido je terus...

Ada la dua tiga blog yang aku masuk, tapi, entry untuk blog nih memang buatkan aku gelak giler wa cakap lu...

baca la sendri kat sini: blog nescafe + milo



2 comments:

JIJI YU said...

entry ni mmbuatkan aku terharu biru..hahaha...

Ina said...

alamak...aku pun terharu coz ko sudi datang kat blog yang ntah ape-ape nih....isk..isk...mekasih...sebab follow