Monday, January 24, 2011

Saper ader bawang lebih....tolong email kat aku boleh tak???

Malasnyer aku nak kuar gi beli bawang.....kalau korang boleh email je kat aku kan best....

Aku tahu...kalau aku kuar kang...bukan setakat bawang jer yang aku bawak balik...munkin ntah ape-ape lagi....

Kuar je duit...kuar je duit.....

Kalau aku tak kuar beli bawang tu kang....tak sedap lak masak takde bawang ......huish........

Apa resepi yang tak pakai bawang??...kecuali.......kuih ar.......selain ayam goreng kunyit???

8 comments:

eqbalzack said...

bawang mmg mahal skrg...kat KL RM12/kg...dasyat2!

Ina said...

hi EZ: btul lar...dasat sangat reganyer...kena tanam bawang sendri la nampaknyer

JP Nurul said...

wat telor dadar....xpe kalau xde bawang..hihi

Ina said...

hi..hi...pun sodapp

E.d.Y said...

skrg bawang sngt mahal...susah nak dapat lak tu...kenapa ek?

Ina said...

mmg mahal...global warming lar apa lagi..cuaca tak menentu...tanaman tak leh hidup...

Chik Att said...

nanti CA emailkan menu ngan gambar lauk sekali... tak yah masak dah ...

Ina said...

aaa..kah..kah..kah...bagus one..tq.