Thursday, February 17, 2011

Gangguan Internet

Assalammualaikum.

Mohon maaf kepada kengkawan semua..

Aku mengalami gangguan internet dari petang semalam..so mmg tak dapat nak pegi la menjenguk blog korang semua.

Selepas membuat laporan dalam kul 7.30am tadi ...pukul 11am ni baru ada.

Alhamdulillah.

So, sat lagi selepas memberehkan keja-keja aku..baru aku gi jalan blog korang ek..

Terima kasih kepada yang sudi komen dan sudi follow.

Aku amat menghargai korang semua..I lup u..hu.hu..

18 comments:

sicKo^ said...

Welkem back..

Chik Att said...

selamat bw

A.s.t.i.n.a said...

jgn sesat bw.. segera kembali ke pangkal jalan..

Shafiq said...

Selamat kembali ke dunia blog. :-)

padlie said...

nasib baik sekejap..
tapi sekejap pun boleh mintak rebet ngan TM...

Ina said...

sicKo^:..terima kasih

Ina said...

Chik Att: banyak tempat nak singgah ni..kena naik fellali..

Ina said...

A.s.t.i.n.a: aku pakai gps..tiada masalah lagi..

Ina said...

Shafiq:thank you

Ina said...

padlie: seriusly..betul ke??..tak penah tahu pun..ni kena edisi siasat ni

Cik Ina minat Do do Cheng said...

salam kenal.

terima kasih sudi datang blog makcik.selamat jalan ke blog lain.

miloais said...

salam ina...

tQ sudi menjengah blog iols tadi ye...
ni kira sesi membalas ziarah le...
hiks

E.d.Y said...

nasib sekejap je...kalau lama, mau mati kutu xleh bukak blog..huhu

Ina said...

Cik Ina minat Do do Cheng:terima kasih ye..

Ina said...

miloais:As Salam, terima kasih kembali..

Ina said...

E.d.Y:,,kejap je eloknya..pastu jadi balik..hu.hu..sedey tau

padlie said...

betul.. boleh call diorang.. nanti dia bgtau cara dia...

Ina said...

padlie..ye ke??..ok.ok.terima kasih